Alla inlägg den 2 november 2018

Av Sofia Andersson - 2 november 2018 21:13

Jag hade så mycket hellre legat hemma i soffan denna helg och vilat upp mig. Är inte alls taggad för jobb. Jag är helt slut efter denna vecka som varit. Helt slut efter 6 timmars pass ikväll och de återstår många timmar av denna helg på jobbet. Diabetes är inte roligt när man knappt energi har efter denna förkylning, dödsfall och höstlovs vecka. Tagit 2-3E novorapid varannan timme och blodsockret har inte gått ner. Huvudvärk, trött, kissnödig och yr. Ikväll har jag varit ensam med delegering, de va stressigt men jag har också haft en trevlig kväll med bra arbetskamrater. ? Nu får jag snart åka hem och sova. ?? Hemma står bog huset tomt då Ronnie är med Imre på LAN på fritidsgården. Flickorna är hos Zara och Fanny åkte vid 16:20 tiden till Johan efter att ha hängt med mig på jobbet i 1 1/2 timme. Jag saknar henne redan. Saknar dom andra barnen men jag måste också inse att de ska bli skönt att komma hem till ett tomt hus och bara njuta av tystnaden. Kanske får man till och med SOVA imorgonbitti. Annars har Fanny och jag haft en mysig dag tillsammans hemma och vi har fortsatt att titta på en serie på Netflix som vi båda fastna för. Nu får jag vänta en vecka för att se de sista avsnitten av serien. Nåväl. Måtte tåget ta mej hem nu. Jag vill hem och sova. Kram och sov så gott på er <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards