Alla inlägg den 13 november 2018

Av Sofia Andersson - 13 november 2018 19:51

Idag blev de en heldag på Akademiska Sjukhuset!! Först hade Jenny tid på 95 för inskrivningsamtal inför L?ons ankomst med kejsarsnitt om 9 dagar. ? Det vill säga hon fick träffa en läkare som informerade om lite smått och annat och sen blev hon undersökt av en barnmorska. León blev delvis undersökt han också. Vi lyssnade på hjärtljuden, såg precis hur L?on låg med ryggen och han gav barnmorskan gehör genom att sparka henne i händerna. Efter gick vi ner till operationsavdelningen och Jenny fick träffa en narkosläkare. Även där en massa frågor och prat. När Jenny och Gustav var klara gick vi och besökte en vän till Jenny som nu vårdas på sjukhuset. Sen blev de lunch på restaurangen på 70. Som att de inte var nog där. Jag hade också tid fast klockan 13 idag på ögon. Där blev ögonbottenfotograferingen nr två avklarad sedan diabetesdebuten april 2016. Nu har jag dessutom mina läkarintyg till transportstyrelsen, så nu kanske jag äntligen kan få körkortstillstånd. Nu är vi påväg hem från Uppsala, hem till barnen, hem till tvättmaskinen, fixa middag och vänta in karln. Sen blir det läxläsning, Lost in space och beställa jultidningarna.. Trevlig dag men nu är jag trött.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards