Alla inlägg den 7 november 2018

Av Sofia Andersson - 7 november 2018 21:22

Så va denna onsdag snart förbi och torsdagen är snart här. Torsdag innebär veckobyte för Jenny, hon går imorgon in i v38 med min gudson. Deras son L?on kommer senast om 2 veckor. Min gudson. Så efterlängtad, så välkommen och så fantastiskt underbart. L?on är så älskad redan från första dagen jag fick veta ATT Jenny och Gustav skulle ha barn. Idag har jag varit extremt trött, haft ont i huvudet och kroppen och mått blä MEN jag har jobbat ändå. Nu känner jag mig piggare, men de därför jag ska gå och sova. Men jag har fortfarande huvudvärk. Gick länge imorse och funderade på vad som var så speciellt med 7 november men de är ju Linus födelsedag. Idag hade han fyllt 31 om han hade fått levt sitt liv. Men istället har han fattats mig i så många år. Helt ofattbart. Nu ska jag se en stund till på den serie Fanny och jag håller på att titta på. Jag ser om den med Ronnie för den var riktigt bra. Men jag ska pausa sen när vi kommit ikapp så Fanny och jag får se den spännande fortsättningen tillsammans. Men hon kommer inte förens på fredag. Så ju fortare jag kryper i säng desto fortare blir de torsdag och sedan fredags. Efter denna dag ska de bli skönt att krypa i säng. Så in i dimman.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards